Post by usabintersanc on Feb 20, 2022 4:08:14 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Bird ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Bird IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code geld verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Cat Bird 2022 version ▞▞▞
Premium poster Cat Bird and Flower - van Nic Squirrell
Ik kan het spel niet echt spelen omdat het openingsscherm niet reageert op mijn touchx, maar het krijgt toch minimaal drie sterren voor esthetiek lmao
Miraculous Ladybug & Cat Noir Акционе pvkb
leuk
Is het een leuk spel? Tuurlijk! Zijn de advertenties super opdringerig en storend? Hell yeah dat zijn ze! Ik kan een level niet opnieuw proberen zonder per ongeluk op een advertentie te klikken die me uit het spel schopt. Bedankt ontwikkelaars, dit spel is goed, maar het irriteert me om de verkeerde redenen.
Graphics zijn goed, maar het ding dat gewoon vervelend is, is hoe het vliegen oncontroleerbaar is en de advertenties gewoon te veel zijn, ik begrijp dat je een manier nodig hebt om geld te verdienen, maar zorg er in ieder geval voor dat de advertenties niet 100% van de tijd verschijnen .
Goede gameplay, maar kijkvenster verschuift naar rechts en de rechterkant van het scherm is ongeveer een halve inch van het scherm op de Pixel 6 Pro. Kan de instellingenknop niet selecteren.
Er is een Cute Cat Game Easter Egg verborgen in de Smart ...
Het is echt schattig, maar wordt te snel te moeilijk. Dit is een spel voor professionals, maar het is echt goed.
-1 ster voor advertentie -1 ster voor snel einde het was zo leuk om te spelen omdat het moeilijk was maar het eindigde zo snel en opnieuw is naamloze kat het beste spel ♥╣[-_-]╠♥
Cat Bird הרפתקאות erji
De platformgame doet me een beetje aan Celeste denken. Het is mooi.
Ik kan niet eens spelen, ik weet niet hoe ik het moet repareren
Ik geniet tot nu toe van het spel, maar ik heb een groot probleem gehad met het feit dat het spelscherm te groot is voor mijn pixel 6-scherm, zodat 1/10 van het scherm ontbreekt, wat betekent dat ik op sommige knoppen niet kan drukken. Ik zou hoger beoordelen als dit werd opgelost.
Leuk spel. Maar de advertenties zijn zeer frequent en ondraaglijk lang
Dit spel is voor kleine kinderen of zoiets, het werd saai na ongeveer twee niveaus.
Het is goed, maar ik weet niet hoe ik onder een platform moet gaan, daarom geef ik het 2 sterren
Spel is goed. Maar soms werkt de springknop niet goed... En de advertenties. Plz repareren.
Crazy Cat Bird vol met Madnip 10.5cm - KaJo's Groothandel in ...
Droomreis in cultureel Vietnam. Vietnam zit vol eeuwenoude tradities en talloze volkeren en culturen. Tijdens deze exotische reis ontdek je eerst levendig
Heel leuk! Niet veel advertenties. Uitdagende niveaus! Het zou leuk zijn als er skins waren en misschien zelfs een tweede game. Maar zelfs zonder die dingen is het een vijfsterrenspel
Cat Bird 2.1.1 Mod Annoncen - gratis - APK Home
Een beetje moeilijk om door de besturing te navigeren, maar het is een goede uitdagende game
Cat and bird. Description; Specifications. Winters geboortekaartje met een nieuwsgierige poes en vogeltjes. De binnenkant van deze kaart wordt momenteel nog
bem, meu jogo abre, porém n inicia nem executa nem um comando, dus fica een tela inicial se movendinho como um gif zo q com música
Plezier. Schattig. Creatief. Echt goed tot nu toe, maar als controllerondersteuning zou worden toegevoegd, zou het beter zijn.
Alles is goed totdat je bij de complexe niveaus komt. Je game begint als een gek te haperen en de fps daalt, zodat je niets goed kunt zien.
Doet me denken aan Kirby. Versla het podium, versla het podium + verzamel de kroon en de laatste herhalingswaarde in de tijdrit. Final World heeft skins in de 1e fase die ontgrendeld worden met de hoeveelheid verzamelde kroon. Al met al een goede tijdmoordenaar met korte etappes van 5 minuten of minder.
Cat Bird Avventura lgu
het zou geweldig zijn, als het niet super laggy was
Monster's Avonturen - Home | Facebook
Deze game is een van de beste mobiele platformgames die er zijn. Gebruiksvriendelijke bedieningselementen, een unieke spelmechaniek van glijden, een klein verhaal verteld met afbeeldingen en video's (geen woorden), prachtige graphics en allemaal gratis!
Het leek me een erg goede platformgame. Na een dag laadt het spel niet meer voorbij het titelscherm. Jammer, want ik keek uit naar een nieuwe, goed ontworpen game als deze.
De niveaus zijn te moeilijk! Kun je het toevoegen waar je een moeilijkheidsgraad kunt kiezen? Zo ja, bedankt!
Cat and the bird, geraldine elschner - Boekhandel Augustinus
Zelfde probleem als anderen. Taps worden niet geregistreerd in het spel, dus kunnen ze niet spelen vanwege deze belangrijke bug.
de meeste spelbesturingen werken niet op mijn telefoon en computer
niet zo goed
Ik vind dit spel leuk, maar als ik het open, kan ik ineens niets meer aanraken, het zit daar gewoon terwijl ik tik op Dit oplossen (als je kunt) alsjeblieft!
Dit zijn de Easter Egg en de verborgen game in Android 11
Het lijkt erop dat het goed zou zijn. Lange advertenties die niet kunnen worden overgeslagen hebben het voor mij gedood, dus ik ga het verwijderen.
Ik heb dit eindelijk verslagen met alle vellen en kronen! Deze game is een van de beste platformgames die ik ooit op mobiel heb gespeeld! Het is moeilijk, wat ik leuk vind. Het is ook niet zo moeilijk dat het niet meer leuk is. Ik hou ervan!
Over het algemeen is het spel en het verhaal schattig. Maar er zijn te veel toevoegingen en de niveaus zijn zo moeilijk. Niet aanbevelen, sorry, ik ben gewoon eerlijk✌️
Kan niet eens een game starten voordat er een advertentie verschijnt. Gewoon weer een game die alleen leuk is in de vliegtuigmodus
Absoluut verschrikkelijk, ik heb de installatie ongedaan gemaakt, opnieuw geïnstalleerd, opnieuw ingesteld, een nieuwe telefoon geprobeerd en deze game registreert geen aanraking, ik kan niets doen
Cat Bird ایڈونچر hbj
Cat Bird Приключенски ctf
Het is bijna hetzelfde als het spel "CELESTE" (pc-spel). Oké, voor Android zijn ze moe van iets dat geschikt is en de bediening is supereenvoudig. Over het algemeen is het spel goed.